onsdag 15. november 2017

15. november - oppdrag rydding er avslutta - og kva er resultatet?

Altså - da er ryddinga over for denne gang. Eg må jo innrømme. Eg elsker å rydde - sortere og få ut det som treng ein ny heim på den eine og den andre måten, og også å sjå at ting forandre seg underveis. Her skal du få sjå litt kva som openbarte seg under ryddinga - eller kva som kom tydelig fram;

 Her ser du mønstrene mine. Det er ikkje så mange, nokre få bruker eg igjen og igjen. Her er også inspirasjonsbilder fra nettet printa ut. Eg tar vare på de heilt til teppet er ferdig så eg kan få kreditert inspirasjonskilda. Det skal seiast at eg kasta halvparten av det som var i bunken.

Eg har tre tepper som er klare til å bli quilta. Eg veit eg mangler ramme på det eine, og eg er framleis i tenkeboksen om eg skal ha ramme på plussteppet. Så desse blir liggande ei stund til. 


Eg har fått klipt ut alle julestjernernene. Og desse skulle eg gjerne gjort ferdig før jul. Så dette er ein eg har på gang absolutt. 

Det neste her er ein Work In Progress - altså WIP. Eg bruker det aldeles nydelige panelet med mange bilder på. Du finn det her; I villmarka
Eg tenker å sy type reste/log cabin rundt bildene og planen er å få eit stort teppe. Det kan hende det blir så stort at eg deler det i to tepper. Dette har ingen hast - så det blir eit innimellom prosjekt. 



Eg opna ei ekse som hadde mange småbiter i seg. Dei vart det til at eg sydde denne vesle duken av. 



Eg liker så godt denne formen for quilting. 

Så kva skjedde - eg fann denne utslitte gjenbruksposen. Eg har tatt vare på den for å bruke den som mal til å sy eit nytt. Det gjorde eg og vart så fornøyd at eg gav det til ei venninne som har lånt meg ei bok. Ho vart særs nøgd ho og :-) 



Ja - kva meir har skjedd? 


Måketeppet. Eg har kutta opp så mykje som eg kan - og dette blir liggande på vent til eg får inn att av eit stoff eg mangla. Eg elsker å sy i Kona Cotton stoffene - og dei har vore den store investeringa i haust. Eg kjem tilbake til det litt lenger ned. 

Siste ut av prosjekter - det er ein bunke med stoffer fra regn-serien eg har i butikken pr november 2017. Planen er å sy fleire tepper til strandsenger når vi skal til syden. Eg håper jo at vi kjem oss ned att fleire ganger. 

Og så - eg har telt opp alle stoffene mine. Jepp alle. Eller - ikkje de japansk vevde som ligger i kasser på loftet på uthuset. Men ellers alle. Her ser du bilder. 




Eg har sagt litt om det før. Eg ønsker ikkje å bruke opp stoffene. Eg ønsker å ha ein balanse i stoffene. Det betyr at ca like mykje som går ut, vil eg skal komme inn. Eg veit at når eg vil sy ting så er det kjekt å ha eit godt utvalg. Så da veit eg at eg har brukt ca ein meter sidan laurdag på den vesle duken og veska. Da kan eg tilføre ein meter denne veka. 

Så skal det seiast - eg har virkelig bygd meg opp eit flott utvalg i Kona Cotton stoffene i høst. Over tid - sidan alle skal vaskast før dei kjem inn på syrommet - så har eg fått inn heile 27! meter. Det kan høyrest mykje ut - men det er berre 4000 kroner, og det er også berre 1000 kroner pr måned.

Og eg veit at såpass må det være skal eg ha eit relativt utvalg. Totalt utenom Kona Cotton har eg 161 meter. det eg gjer - eg måler ikkje opp stoffene. Eg veit at 100 cm er ca 180 gram. Så det eg har gjort er at eg har veid alt sammen. 

Til sist - gjestesenga er igjen blitt ei gjesteseng; 


Nyoppredd - så det er berre å ta av sengeteppet - så er den klar. 

Det er så deilig med ei slik opprydding. Mykje er sendt avgårde til Elvahuset - bruktbutikken i Førde. Nokre skikkelige skattar som havna der.Over ser du filmen fra resultatet. 

Ønsker deg alt det beste :-) 

Klem fra Desiree





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar