søndag 4. desember 2016

Applikasjon og heksagons i adventstida


Herlige hegsagon fra Hoffma

Hoffman har laga noko veldig bra. Det er eit stort panel med 151 heksagons i ulike farger. Designet er det prikkete batikkstoffet som kan brukes som basis. Sjølve panelet er trykt og ikkje batikk, men det er batikkstoffet som er utgangspunktet. Linken til panelet finn du her; Heksagonpanel og fem meterspakker med Vliesofix finn du her; 5 meter vliesofix




Det eg har gjort er å styrke på vliesofix på baksida av det flotte Heksagonpanelet fra Hoffman. Så klipper eg ut alle, og da har eg eit flott utgangspunkt for fleire prosjekter. Kva dei skal bli veit eg enda ikkje men eg hadde ei fin stund i godstolen når eg klipte dei ut og eg gleder meg til ideene kjem på korleis eg skal bruke dei. 

Vel, så har eg også i helga sydd på eit lite applikasjonsbilde. Eg liker så godt å finne fram stoffer som passer til de ulike delene, og da er eg takknemlig for at eg har litt stoffer å velge blant. Her ser du nokre bilder fra prosessen. 

Her ser du bildet. Det er ei ørn som har fanga ein fisk, Det er seint på kveld for månen er komt opp. 

Eg pleier å quilte med ein rettsøm på frihandsquilting rett innafor sårkanten. Det gir ein fin effekt. 

Her ser du fisken som ørna har fanga. 

Og slik ser bildet ut når det er ferdig. Her får du linken til mønsteret; Dagens Fangst

Så har eg prøvd eit produkt i dag som eg har vore litt skeptisk til. Eg skulle ordne panelgardiner til stua. Det eg gjorde var å ta eit stoff - ca 2 meters lengde. Så delte eg det på langs i tre. Da hadde eg to lengder uten brett og ein med brett. Her ser du bildet; 
Eg opplever av og til at denne bretten kan være vanskelig å stryke ut. Så har eg fått inn eit produkt i butikken som heiter Flatter. Det er ein spray som fungerer som ein stivelsesspray. 
Det luktar godt og det fungerte kjempebra! Bretten var ute på ein stryking, og gardinene vart veldig fine. Her er linken til Flatter - Flatter

Litt meir om rydding og ting på fast plass finn du i youtube-videoen fra 4. desember 2016; 


God advent :-) 

Klem fra Desiree









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar