torsdag 8. november 2012

Regnbuens farger

Ja, regnbuens fargar. Dei elsker eg. Det er så flott å sjå korleis desse fargane går over i kvarandre, og å bruke dette som utgangspunkt når eg skal sy. Denne gangen har eg prøvd meg på små hemper på kvar side av portemonneen eller vesleveska. Ah, Vesleveksa, var ikkje det eit flott navn? Heretter trur eg eg skal kalle dei Vesleveskene mine :-) uansett, den har samme dekor på hi sia også. Også kan du sjå ei lita dekkebrikke. Den er uten lukkekant, berre lukka med tett dekorsaum. Trur nok det blir fleire slike. Ha ein fine dage due :-)

4 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin är denna toalettväska som Du har sytt i jättehärliga färger, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Kjempe flott navn og veske.Lurt med pynte søm istedefor lukkekant.Ha ei god uke videre.Klem fra nord.

    SvarSlett
  3. Stilig veske:)) Du spurte meg om strikkalue for ei stund siden. Send meg en mail til grendahl65@hotmail.com så går det i orden hvis du fremdeles er interessert.

    Elisaebth

    SvarSlett
  4. Så flotte vesker du har sydd! Happy Quilting!

    SvarSlett