fredag 2. november 2012

Bursdagsgave

Her ser du eit glimt av to ting. Det eine er eit teppe eg har sydd for mange mange år sidan. Eit av dei første sengeteppene eg sydde og det er no duk på eit av borda i butikken. Så ser du ein liten pung eller veske til å ha penger i. Tvillingane skal i bursdag på mandag, og i år har eg sydd nokre slike i bursdagsgåver. Eg spurte dei, tja, kva farge pleier denne guten ha på klea sine? Ja, han går ofte i noko oransje. Så da håper eg han liker oransje, for no har eg sydd i oransje :-) Og no trur eg jammen eg skal sy ei lita veske til. Klem klem!



2 kommentarer:

  1. Kjekt at gutten velger noe annet enn blått:) Takk for stemma i konkurransen, det er første gang jeg har våga meg på slikt, spennende:)) klem Trine

    SvarSlett
  2. Fresk farge på en flott pung.

    SvarSlett