fredag 1. september 2017

På stranda i Syden - og desse strandsengene

I sommar var vi på familieferie i Hellas, nærare bestemt Parga.

Som vanlig når vi er ute og reiser så tok eg med tre sengetepper. Desse hadde vi med
oss på stranda. Vi var sju stk, og det vart litt kamp om teppene. Det endte med at vi sette
sengene inntil kvarandre og la teppene på ryggane på sengene. Da fikk nesten alle litt teppe.

Så klart - eg fekk ideen om at eg ville lage strandsengtepper til heile familien. Og no er det første mest i boks. Her skal du få sjå nokre bilder;

Som du ser så ser eg på Ipad når eg syr. Eg blir av og til hekta på ulike tema - og da koser eg meg med småfilmer medan symaskina durar og går. Det gjer ikkje noko om eg ikkje høyrer at. Teppet består av blokker som er to trekantar. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar