lørdag 23. juli 2016

Når det koker på syrommet!

Det er når sylysta er absolutt på topp! Og eg har masse tid til å sy.

                                                 16. JULI

I dag har eg fra tolv til fem å sy. Dvs eg skal lage ein enkel middag også, men det går fint med berre to i hus.

I går fekk eg løsna proppen på systoppen, rydda og kasta ut litt ting som ikkje lenger var til næring for meg. Og det fekk eg jammen merke etterpå. Sygleden formelig spruta og det første eg gjorde var å sy ramme på eit teppe som eg sydde i fjor. No skal det inn til quilting. Her ser du det;



17. JULI

No syr eg videre på resteblokker. Det skal bli eit teppe på fem ganger seks blokker. Eg har jo sydd mykje i løpet av 17 år og ein del rester er det blitt. Dei sorterer eg i plastbokser fra Biltema. 

Eg har 16 slike bokser, og dei er nok fylt til randen med rester. Nokre firkanter og nokre striper. Så når eg har sydd eit prosjekt og der er noko att går dei opp i desse boksane. Så får eg ein ide om at eg skal sy eit resteteppe, og da finner eg materiale i desse boksane. Eg trur skulle eg brukt opp stoffa her, så ville det ta meg fire eller fem år med jevn sying. Det skal eg ikkje. Dei er som små skatteboksar når eg vil sy restetepper. Og her kan du sjå det siste resteteppet som eg skal sende inn til quilting. Alle stripene har ulike bredder og det er kun sluttblokka som er reinskjert på 10,25 inch. 

Eg er kjempefornøgd. Det at stripene har ulike bredder føler eg gir teppet eit levande utrykk. I dag er det søndag, og denne bloggposten vil bli skrevet over fleire dager. No skal eg opne ein pakke som eg har fått fra Quiltestallen, og der er det nok nokre tepper som skal få på lukkekant. Om 13 dager blir syrommet til gjesterom i to veker, og planen min er å ha ein stabel med quilter som skal få lukkekant sydd til for hand. Så ferdige tepper er ikkje å sjå i næraste framtid, berre nestenferdige :-) 



18. JULI 

Også her kjem eg til å gå i resteboksane. OG eg har nokre glidelåser eg vil bruke. Så får vi sjå kva morgondagen bringer :-) 
Ja, da er det blitt mandag kveld. Og eg har sydd ferdig ei toalettmappe av desse bitane. Og eg vart kjempefornøgd - her ser du resultatet; 
Eg er jo over snittet glad i grønt og blått og eg er glad for at eg fekk brukt masse av dei fine blå og lime fargane mine. Og her ser du baksida; 

Smågåver er alltid kjekke å ha :-) 

















4 kommentarer:

  1. Så mye fint :)

    Du skriver "sende bort for quilting" - har du tips & anbefaling på personer/firma som gjør dette ?

    Jeg har veldig lyst til å få gjort dette på det teppet jeg syr nå av Kona-stoffene men er usikker på hvor jeg bør henvende meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Eg sender mine som regel til Quiltestallen. Da er det enkel stipplequilting som blir gjort. Anbefaler Anne Toppe Myrdal. Ønsker du spesialquilting må du velge nokon som gjer dette. Berit Johansen Øverås tek i mot slike oppdrag og gjer ein super jobb. :-)

      Slett
  2. Så urolig effektiv og kreativ, og all den tid du bruker på å dele dette vakre med oss :-D Du er en inspirator :-D

    SvarSlett