fredag 2. oktober 2015

Regnbuer og pepsicola

Kjære du som les denne bloggposten.

Eg håper - du har det bra - eg håper at om du ikkje har det bra at du har trua at ting vil bli bedre. Og du skal vite om du ikkje har trua - det er alltid eit lys i enden av tunellen.

Det beste med regntunge dagar er regnbuen. Eg tenker ikkje så mykje på sola som er bak, men regnbuen den liker eg veldig godt. Og kjem der to regnbogar, åh, det er så fantastisk. Som denne som Inge fekk bilde av etter han kryssa grensa til Nordland på onsdag;

Og sidan eg er så glad i regnbuar så har det i det siste blitt slik at når eg ser eit mønster med regnbuer så får eg så lyst til å sy det, men i regnbuens farger. Teppet under er eit slikt mønster. Eg hadde pakker med klare farger i butikken, og stripene kviskra til meg kvar gang eg gjekk forbi - bruk meg - sy meg - sy meg inn i ein regnboge.... Så då vart det regnbogen på Bleik. Eg er svært svært nøgd.




Det er så mykje eg har lyst til å sy, og når kvardagane er travle må eg passe ekstra godt på så eg får prioritert det. No har eg ein superlang lukkekant som ventar, og eg har bestemt meg for å prioritere den før eg begynner på neste prosjekt. Stor klem fra meg til deg :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar