torsdag 3. januar 2013

Fargerike baksider

I dag har eg laga noko som eg fann på ein blogg. No har eg klart å tulle bort bloggen, eg håper dere kan tilgi meg for det. Eg har gjort det litt annleis enn inspirasjonskilda. Eg har brukt stoff, og strauk ei smal stripe med Steam a Seam på boksen. Eg kunne også gjort det på stoffet. No er permane ein fargeklatt på tv stova vår. Vi tuller ofte med at "jammen bra vi har bladene i boksene". Fakta er vel at vi åpner dem omtrent aldri. Blant anna er Jakt og Fiske dei bladene som er freda. :-)

5 kommentarer:

  1. Så god ide! Jeg har et par slike bokser, med quilteblader i, nå kan jeg gjøre dem mer fargerike.
    Og tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, rart med det kor farger frisker opp og gjer ein i godt humør. Kjekt du også vart inspirert :-)

      Slett
  2. Fin redesign! Kjekt å fornye litt:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Smiler, redesign, det er eit så flott ord. Takk for komplementet :-) God helg til deg også Sonja :-)

      Slett
  3. Hei Desiree:-) Det var flotte bokser! Lurt å bruke stoffer til bakstykke - der også ;-)
    Takk for titten og god helg:-)

    SvarSlett