lørdag 8. oktober 2011

Mini Square Dance



Da er den første ufoen ferdig. Dette er vel heller ikkje strengt tatt ein ufo. Eg fekk bildet av ei venninne fra Holland. Den gangen hadde blokkene brun ramme og et slags svart paspartou på seg. Inni ei klipsramme. Så vart klipsramma knust og det har blitt liggende. Eg valgte no å ta bort den brune ramma og sette på mosaikk stoffet som ramme i steden. Da var det jammen bra at eg ikkje hadde brukt opp alle de turkise stoffene mine. Ei god påminning om at det er godt å ha litt stoff å velge i, og at det å sy opp stoffene sine bare er sprøyt :-)) Eg gir meg i kast med neste ufo med friskt mot! Dette er forresten ikkje ein ufo, men det skal bli ein kjøkkenduk til ei venninne. Det er rett og slett ein stoffpakke som ikkje er opna. Med mønster og det heile. Vi ses seinere :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar