lørdag 16. juli 2016

Sukkertøy på tur - Utsikten på Gaularfjellet

I dag tok eg med sukkertøyet mitt på tur. Eller egentlig to - Jakob, ein av tvillingane mine var med - og så tok eg med eit av favoritteppa mine som eg veit mange av dåke har sett før. Her står eg på ein av dei tre snippane og dette er altså utsikten på Gaularfjellet. Herifra er det ca ein time å køyre til Sande. Det er ein fantastisk opplevelse som alle skulle få med seg :-)
Her kan du sjå video frå opninga - eg og Jakob fekk sitte øverst oppe. Video fra Gaularfjellsopninga
Litt hulter til bulter med bilder. Eit stykke inn på Gaularfjellet er der nokre gamle stølshus, så eg har tat med sukkertøyet mitt og tatt nokre bilder.

Her ser du teppet på den andre snippen.


Og igjen på den første snippen.

Det er så herlig med slike gamle hus.

Jakob vart så begeistra når han såg dette huset. Han forklarte korleis dei er bygd ned i bakken for at dei skal være kalde om sommaren og varme om vinteren.

Den andre snippen på avstand.

Blir du skikkelig varm kan du jo kjøle deg kraftig ned i dette fjellvatnet.

Dei flotte stølshusa. Og sukkertøyet da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar