tirsdag 5. september 2017

Nøtteliten av AnnAKa


Nøtteliten satt i toppen av eit tre...

Ein slik nydelig sang som var ein del av barndommen min. Tenk å være så lykkelig som nøtteliten, det unner eg alle barn. Når mønsteret til AnnAKa kom våren 2017 så visste eg med ein gang at dette hadde eg lyst til å sy. Under ser du originalen - og linken til mønsteret er her; Nøtteliten


Så var berre spørsmålet - kva stoffer skal eg bruke? Ofte er det slik at fra eg har bestemt meg for noko eg skal sy - til eg begynner - så kan det gå ei stund. Eg fekk inn i vinter nokre nydelige Fat Quartere i Halvlin - og etter ei tid så bestemte eg meg for å sy heile løperen i desse stoffene;


Er dei ikkje vakre? Nokre av dei er rein halvlin og nokre av dei har glitter i seg. Ein aldeles nydelig palett. Eg har no fått inn stoffene i metervis og du finn dei her; Halvlin Superpakke



Så var det berre å sette i gang - det er enkel applikasjon, så dette mønsteret passer kjempegodt for deg som enten vil sy ein løper på ein dag - eller for deg som er nybegynner. Dette er superlett - eg garanterer at dette vil du lett få til. Eg brukte Vlisesofix - det får du her; Vliesofix


Eg bruker når eg syr å finne eit bakstykke som matcher sånn høvelig til framsida. Dette nydelige blomstrete stoffet har eg hatt som panelgardiner for nokre år sidan, no gjer det nytten på Nøtteliten. 



Her ser du dei supersøte ekorna. Nokre enkle løv gir løperen enda meir liv. Dei kan lett bli brukt på eit krabbeteppe også.

Og her - det ferdige resultatet - eg er kjempefornøgd. No har eg hengt den opp i butikken og der ser den slik ut;




Deilig halvlin i friske farger. Og frister dei er du hjertelig velkommen til ein hyggelig handel!

Eg ønsker deg alt det beste!

Klem fra Desiree




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar