tirsdag 14. mars 2017

Vårlig løper med stoffer fra Hazelwood



I helga sydde eg ein løper til salongbordet vårt. Vi har eit gammel salongbord fra 70-tallet som eg har kjøpt brukt på Østlandet ein plass. Det er kjempefint, med plass til blader og bøker under. Kvar gang eg syr ein løper til det så må eg måle kor stor den skal være. Denne gangen laga eg meg eit papir med størrelsen, da var det lett å legge blokkene på etter kvart for å sjå korleis eg måtte justere underveis.

Denne helga var eg på dag 3 og 4 av ti-dagers fasten min, det kan du lese om i denne bloggen;

Og i forbindelse med faste vart eit glas vatn det eg kosa meg med ved sidan av syinga. Vatn skal ein ikkje kimse av - kroppen er veldig takknemlig for eit glas vatn.


Her ser du utgangspunkta for løperen. Eg elsker å blande sammen einsfarga Kona Cotton stoffer med andre stoffer. Eg sydde stjerner i litt ulike varianter og fylte ut feltene med stoffer fra samme pakke.


Sidan eg faster - og ikkje et - så måtte eg nesten pynte med eit sunt eple.
Stoffene i serien Hazelwood finn du her;


Håper du har det bra der du er - at vinteren slepp taket og at du kan glede deg over lysere tider.

Klem fra Desiree




7 kommentarer:

  1. Hei, Desiree!
    Jeg visste faktisk ikke at du har din egen blogg! Så utrolig mye fint du syr! Og løperen er jo helt nydelig :) Jeg har også sydd mange løpere i det siste ( du er hjertelig velkommen til å besøke bloggen min, der ser du noen av dem), og jeg vurderer sterkt å fylle opp litt i hyllene på syrommet igjen ;) Plutselig kommer det en bestilling!
    Jeg legger deg til i blogglista mi nå med en gang! Riktig god helg, og lykke til med fasten - beundringsverdig! Klem fra Liv Iren

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - og no følger eg deg også :-)

      Slett
  2. Den var stilig! Artig mix av stoff:)

    SvarSlett
  3. Heilt nydeleg løpar du har sydd :-) så frisk og fin i fargane, og eg elsker stjerner i alle varianter :-) Eg har delvis faste kvar dag, berre for å teste meg sjølv ut, eg spiser eitt måtid per dag men bruker grønn juice dei andre måltida, og det funker ganske bra, så når eg er ferdig med div oppgåver som må gjerast ferdig så skal eg ta ei veke med rein fasting :-)
    Helsing Evy-Ann

    SvarSlett
    Svar
    1. Så artig at du vart inspirert til å faste. Er spent på å høyre korleis det går - send gjerne ei melding om det på messenger :-)

      Slett
  4. Så lurt å bruke papir for å måle til løperen, det skal jeg herme etter neste gang jeg skal lage løper til spisestuebordet for da ser jeg jo hvor mye som blir utafor løperen også:) Kjempesmart. Og lekker løper ble det hos deg også ser jeg:) Her har vi minusgrader på nettene og det snør litt med jamna så vinteren slipper ikke taket her enda. Og det er bra for vi vil ha (og er vant med ) at det er snø til påsken :) Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja snø vil vi ha i påska - i alle fall på fjellet. Ja, eg likte godt det med papiret, det er veldig snautt :-)

      Slett