søndag 28. august 2016

Kom eg i mål?

Kjære deg som les dette. No er klokka 1512 og eg begynner å skrive på blogginnlegget 28. august det er altså ein søndag.

I dag har vi jobba fem timer i hagen. Det er sjelden eg gjer det, og det vises godt. Neste helg får vi besøk og dei har berre ein såååå fin hage. Vel, litt måtte vi gjere, og klart, etterpå så er det jo kjekt, og det er alltid kjekt å gjere noko saman med Inge.

Syrommet vart inntatt rundt halv to. No har eg quilta ferdig paraplyteppet mitt, klipt bort trådar og sett på lukkekant. Denne skal syast til for hand neste helg når vi har besøk. Så første mål for veka er i boks. No skal eg til på mål to, så får vi sjå kva klokka blir når eg fortset på innlegget. Her er kosebilda fra paraplyane.
Du ser, eg har frihandsquilta rundt paraplyane, og langs kantane har eg quilta med striper i litt ulike bredder. Ser du at eg har brukt slike kliper? Dei er så fine å ha til å halde lukkekanten på plass til eg skal sy den til. Her kan du finne dei i nettbutikken;KLIPER 
 
Dette er baksida, det bringer sååå gode minner. Nytt og reint på senga, det er eit så deilig barndomsminne. Da hadde mamma masse god energi og det var så deilig å legge seg i reine sengkle. 
Her er restane etter stoffa eg brukte. Canyon stoffa er så fine, og pr i dag har eg litt att i nettbutikken. Berre søk på Canyon i søkefeltet så kjem alle opp. Likte å ha dei her på norgesglasset - da kan eg nyte dei medan eg ikkje syr dei :-) Eg har kombinert dei med Kona Cotton som var perfekte til i fargen. Rein kosenytelsesrus! 
Åh - og her er heile teppet; 
Kjekt å kunne ta bilde av paraplyane meed sol på seg :-) 

Klokka er 1621. Eg er i havn med mål to. Det er regnbuestjernene som langsomt kjem nærmare ferdigstillelse. Eg har no sydd på lukkekanten, og denne skal også om ei veke bli sydd til for hand. Her ser du paletten eg brukte når eg laga lukkekanten, og ellers resten av teppet. Det er nydelig quilta av Anne Toppe Myrdal hos Quiltestallen. Nummeret hennar er; 932 53 233. :-) 


No vil poden ha maskina mi. Og eg skal til på Bohemian. Vel. Det er berre å hoppe i det! 

Vel. Klokka vart 1923. Og det var fleire ganger eg holdt på å gi opp. Prokastinere. Det er for meg når eg held på med noko eg har tenkt å gjere ferdig, og så kjem det opp merkelige grunner for å utsette det eg held på med. Eg er glad eg holdt ut. Og no er Bohemian ferdig. Eg synest eg har prestert bra denne veka, Dei to småprosjekta har eg ikkje begynt, på, men planen er å kose meg med dei i veka som kjem. No har eg to flotte lukkekantar til helga, Bohemian skal eg spørre Anne om ho vil quilte. 

Ei lita ryddeøkt på syrommet no, så blir det ei lita søndagskveldsvakt i butikken. Ein deilig følelse med det som eg har gjort. NEvnte eg det? HEhe. Her er i alle fall Bohemian; 


Og med litt landskap; 

For meg var dette teppet som å fullføre marathon. Og komme sist. Ikkje berre sist, men eg kom når alle hadde gått heim. Men eg fullførte. Med det meiner eg at her var det ein del som skulle stemme. Og dåke veit, noko petimeter er eg langt ifra. Eg er glad eg fullførte. Så fru Prokastinering - ho er no pensjonert, og som dåke veit. Pensjonistar har det med å gå igjen- kjem tilbake som vikarer og slikt. Eg skal gjere kva eg kan for å unngå det. Tusen takk Bohemian for at du gav meg sjangsen til å stå han ut. 

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger. Paraplyquilten er jo riktig sommerlig, og selv om det er paraplyer på den som indikerer regn, så er det som om sola smiler ;) Og fargene i stjerneteppet er fantastiske. Flott at du fikk fullført Bohemian ;)

    SvarSlett
  2. Flotte paraplyteppe:) syns de har så fin og god form. Blir egentlig litt glad når paraplyene har glade farger :)

    SvarSlett