søndag 7. desember 2014

Å sy det eg har lyst til :-)

Eg er gla i å sy. Og eg liker godt å sy spontant. Spontant betyr at eg har få eller ingen planer og det som skjer det skjer. Eg har sydd eit lite veggbilde og har tatt utgangspunkt i småbiter på 1,5 ganger 2,5 inch. Sydd de sammen etter fargetoner og med svarte rammer rundt.

Enkel quilting med streker fra side til side.

For meg er det å kunne sy det eg vil veldig kjekt og eg er takknemlig for det. Bildet tenkte eg skulle henge i butikken til inspirasjon og glede. For meg er der ingen fasitsvar på kva som er rett og gale. Og eg blir så glad kvar gang eg ser at nokon har vore kreative og snudd litt på et mønster eller valgt egne fargekombinasjoner.

Eg har ei stemme i hodet mitt som seier - du burde sy noko av dei nye stoffa i butikken, og så ville du selge meir av dei. Av ein eller annan grunn har eg stor motstand mot dette. Kvifor veit eg ikkje. Eg kjøper jo kun stoff eg liker veldig godt, og som eg godt kunne tenke meg
 
å sy masse av. Så har eg jo litt stoffer i hyllene heime, det er rart kor dei har samla seg opp gjennom dei femten åra eg har sydd lappeteknikk. Eg har i alle fall bestemt meg for at eg skal sy så mange store tepper eg vil. Og eg trur jammen at eg har lyst til å begynne no på eit stort teppe. Det skal gå i rødt og beige. Og eg skal være streng med meg sjølv. Ikkje sei - åh, ikkje det, og ikkje det, og nei, ikkje det. Vel, eg skal gripe ein bunke og la det stå til. Så får vi sjå kor det går. Og her, her ser du det vesle veggbildet eg nett er ferdig med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar