mandag 16. juni 2014

Eg går slavisk til verks - heilt til eg kjem på noko anna :-)

No er eg i gang med to tepper. Eg skal sy dei paralellt. Det eine kan eg ikkje fortelle så mykje om. Eg tester ut ein ny linjal, og nye linjaler er jo så kjekke. Eg skal komme tilbake til den når eg veit litt meir. I alle fall så er det slik at eg treng striper på 3,5 og 5,5 inch til den. Og da blir det litt rester når eg har brukt det eg treng til dei blokkene. Desse restane skjer eg i 1,5 inch strimler, og dei blir til eit stort Log Cabin teppe. Eg skal gjere eit djupt dykk i dei lilla og grå stoffene mine. Restekurvene skal til pers og målet er å med god samvittighet kjøpe masse flotte lilla og grå stoffer, både når eg får inn nyheter i butikken, og også når eg skal på ferie i sommer. Det er så deilig å kjøpe stoffer som har plass i hylla når eg kjem heim. Her er glimt fra begynnelsen på Log Cabinteppet. Midtblokkene er 3 ganger 3 inch. Eg skal sy 144 til sammen tenkte eg.

Eg har også endelig slått meg til ro med at eg har berre akkurat nok stoffer, og at å sy for å bruke opp, det er eg ferdig med. og rart med det, når eg har skrudd over på å sy alt eg har lyst til, så blir stoffene mine meir attraktive også. Eg hadde besøk av Sissel Byberg forrige veke, ho gav meg flotte stoffer i jordblå toner. Eg har ein annan linjal også som eg skal teste ut, og tipper på det blir sengeteppe av de blå eg fikk + brune og beige stoffer. :-) Ønsker deg ein deilig dag!

1 kommentar: