onsdag 5. mars 2014

What does the fox say?

Ja, reveteppet mitt er ferdig. Dette er eit veldig enkelt teppe å sy, mest fordi blokkene blir quilta ferdig underveis. Når eg så har blokkene klare med vatt og bakstykke, syr eg dei sammen slik at sårkanten vender mot rettsida. Og når den vender mot rettsida, og alt er sammensydd, da er det eg klipper med 1 cm mellomrom, nesten heilt inntil sømmen. Så er det å sy det inn i eit dynetrekk. Dette så det ikkje skal tette att vaskemaskina. Og så vasker eg det, og så tørketromler eg det tørt. Eg var så heldig å få låne tørketrommel av ei venninne. Til sist bruker eg ein tape og fjerner alle små trådstumper. Eg er no ellers veldig nøgd med resultatet. Og masse deilig flanell finn du i nettbutikken.

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Og høres lettvint ut med ferdigquiltede blokker... godt og varmt slumreteppe når en bruker flanell!

    SvarSlett
  2. Underbart vackert, tycker jag!

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Bruk en klesrulle, de med lim-ark på. De tar løse tråder veldig fint. :-D Marit

    SvarSlett