søndag 23. februar 2014

Vårens første krabbeteppe

I helga har eg kosa meg blant flanellene mine. Her ser du utgangspunktet.

Eg visste at eg ville bruke Nemo stoffet som utgangspunkt, og så supplere med de eg ellers har å velge i. I kurven til venstre ser du kun resteflaneller og eg liker så godt å sy sammen resteblokker. Så til teppet eg no har sydd brukte eg 23 resteblokker, og det vises nesten ikkje på kurven. Ellers har eg brukt ca 1,3 meter med flanell til toppen. Eg brukte ullvatt inni og det blei svært mjukt og deilig. Det kan eg varmt anbefale. Her er resultatet;


Ingen av stoffene eg har brukt har eg hatt meir enn 30 cm av. Eg synest det gjer det mykje lettare når eg skal til å sy heime, at eg ikkje er avhengig av større bredder. Flanell er kjekt å sy i, så om du ikkje har prøvd før så er det berre å kaste seg ut i det!
 

3 kommentarer:

  1. Så klara och härliga färger Du använde när Du sydde detta lilla babytäcke i flanell. Kan gott tänka mig att det är skönt för ett litet barn att lägga sig där på!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Det var et skikkelig herlig teppe :)

    SvarSlett
  3. Det var et skikkelig herlig teppe :)

    SvarSlett