torsdag 27. februar 2014

Revens koseteppe

Ja, eg er i gang med kose/krabbeteppe nummer to. For meg er det slik at når eg syr på ein ting, så former det seg i hodet kva det neste eg skal sy er. Og reveteppet var med meg heile forrige helg, og da er det deilig å få det ut i virkeligheten. Eg kjem til å sy dette teppet i rufseteknikk, og krysser fingrene for at eg finn nokon med tørketrommel slik at eg får rufsa det opp. Eg er ferdig med blokkene, de er quilta. Så skal eg lage ein smal strimmel med beige rundt ytterkanten og til sist ei breiare med brun. Ah, det kjem til å bli kjempefint! Har du ikkje sydd i flaneller før, er det berre å kaste seg ut i det!


4 kommentarer:

  1. Så herlige farger du har sydd i, blir kjempefint! Spennende å se resultatet når du får rufset det opp!

    SvarSlett
  2. Your stars are so wonderful.
    Grit from germany

    SvarSlett
  3. Ser fint ut så langt og spennende å sjå rufseteppe til slutt. Har aldri sydd det...

    SvarSlett
  4. Fint teppe! Gode farger. :o)

    SvarSlett