søndag 5. januar 2014

Smått og stort :-)

Ja, eg er jo komen langt på Bonnies Mysterie. Dette er eit interessant teppe, og eg ser at eg har nok ikkje fått heilt til saumane slik dei skulle vore. Men, det går bra. Eg føler teppet gjenspeilar livet mitt, på nokre områder kan eg nok forbetre meg(men er eg interessert i det? nei, trur egentlig ikkje det) slik som nokre av saumane nok kunne passa betre saman. I det store og heile er det eit flott teppe, og for dei som ikkje veit bedre er det veldig fint :-) For dei med skikkelig peiling så er det lett å sjå forbetringspotensiale. Hehe. Det kan eg lett leve med.


Eg har også sydd to små gåver som eg skal gi bort. Ah, det er så kjekt å sy små ting som blir ferdig der og da. Godt med avveksling fra store prosjekter. Eg kjem nok til å hive meg rundt med eit par større prosjekt til, kjekt å kunne sy litt av stofflageret, og gi plass til nye flotte stoffer :-)

7 kommentarer:

  1. Ja, så känner jag också;
    att ibland är det bara så kul att sy något som blir klart på en gång!

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Ja, dette føler vi vel av og til alle, noe bare må bli ferdig oppi alle de store prosjektene. Flotte disse her!

    SvarSlett
  3. Flott teppe, og stilige småprosjekt du har sydd. Jeg er nok av den sorten som ikke har så store prosjekter på gang, men jeg beundrer dere som lager svære tepper osv.. :-)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk flott og fargerikt dette teppet blir! :) Alt trenger ikke å være perfekt! :) Blir spennende å se det helt ferdig! Fine smågaver du har laget også.
    Ønsker deg et godt og kreativt nytt år! :)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott teppe! Og eg trur ikkje nokon ser saumane som ikkje er perfekte, utan at du viser det til dei;) Vi er vel kroniske til å vise våre eigne feil.. Flott at du er fornøgd! Og for meg ser det perfekt ut;)

    SvarSlett
  6. En skikkelig fargeklatt :) Teppet er kjempefint !

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fine kommentarer. Dette teppet kjem nok til å bli en WIP, altså at eg syr på det litt no og då. Men ferdig skal det bli. Eg har berre så mykje anna som virrar i hodet no :-)

    SvarSlett