torsdag 30. januar 2014

Kjærlighetssorg og frisk pust

Når Bonnies teppe var ferdig søndag var eg ikkje sein med å hive meg rundt og sy et twisterteppe. Dvs eit veggbilde er det vel egentlig. Planene var store, eg skulle sy av de nye kjærlighetsstoffene, og det skulle bli eit vidunderlig bilde. Vel, som du ser så vart nok de lyseste rosa i lyseste laget. Og ein litt uheldig innblanding av grått. Bildet er fint, men det stemte ikkje overens med bildet eg hadde i hodet. Og da passa det perfekt med navnet Kjærlighetssorg;

Ein kan jo sjå at ja, dette var eit hjerte ein gang, men det har nok gått litt i stykker. Og inni hjertet der ser det litt svart ut. Eg har sjølv vore gjennom dette nokre ganger oppigjennom åra, heilt til eg skjønte at det var egentlig kun en person som kunne sørge for at mitt hjerte var heilt og fint - og det er meg sjølv. Og den dagen eg forsto det - og kunne gi slipp på at andre skulle oppføre seg på ein bestemt måte for at eg har det bra, det var ein veldig fin dag. Og det hjertet - det ser slik ut;
Det har ulike nyanser av kjærlighet i seg. Som varm kjærlighet - omsorg - omtanke - medfølelse og varme klemmer - gode tekopper - sitte rundt bålet - hjelpe hverandre - støtte kvarandre - rom for at vi er ulike.
Stoffene som inspirerte til å sy bildene er desse;

Når desse to bilda var ferdige var det lett å finne den øverste UFOen i kassen. Ei lita brikke som kun trengte quilting og lukkekant. Eg trur nok den kjem til å bli ei gåve til nokon om ikkje så lenge.



Eg håper liker så godt å sy, og gleder meg alltid til å gå på syrommet. I alle fall no når Bonnieteppet er ferdig. I ettermiddag er det ein ny ufo som skal til pers. Den får nok selskap i morgon ved sidan av brikka. Den går i lime og turkis om eg ikkje hugsar feil. Ha ein deilig dag i kjærlighetens navn! :-)

3 kommentarer:

  1. Flotte tepper og brikke. Det kriblar etter å sy når eg ser slike bilder, men nå er syrommet rydda og sommargarderoben ligg på bordet i staden. Broderimaskinen ska på servise mens eg er vekke, slik at den er klar te eg kjem heim igjen. 3 varme veker ska gjera godt, men eg får nok testa tålmodigheten og rastlausheten min tenkjer eg. God helg!

    SvarSlett
  2. Du er jammen flink å få ting gjort! Begynner å tenke litt på ufoar eg og, sjølv om eg ikkje har så mange sy-ufoar, så har eg nokre reperasjonsufoar, hekleufoar, broderiufoaar osv... Hmmm.. Trur eg må skjerpe meg. MEN, har sydd eit sengeteppe og to puter dei siste par dagane, så litt har eg fått gjort eg og ;-)

    SvarSlett
  3. Mönstret som Du får fram med hjälp av Twisterlinjalen är så häftigt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett