mandag 13. januar 2014

Ei gåve og ein ufo - to fluer i en smekk :-)

Eg er kjempeflink til å legge store planer som eg ikkje alltid følger. Der og da er den super, og ikkje lenge etter så endrer behovene mine seg, så forandrer planen seg. Eg kunne godt tenke meg å sy ein ufo i veka til dei er alle sydd. Men, eg veit veldig godt, slik blir det ikkje. Men, eg har eit godt auge til dei, så ser eg kva som skjer. Fordelen med ei UFO korg, er jo at skulle ein bursdag brått oppstå, så har eg noko eg kan lage ferdig relativt raskt, og som likevel er ei god solid gåve.
Så, her er ein ufo som eg fann og som no er blitt ei gåve;


Pio, han sjekker alltid ut det eg har sydd. Eg veit kva som gjorde at eg ikkje gjorde denne ferdig med ein gang. Eg var ikkje heilt nøgd med flyten i duken, men eg veit at ho som får den i gåve simpelthen elsker desse fargene. Så eg er trygg på at den vil få ein god heim. Ha ein fin mandag :-) Klem fra Desiree

5 kommentarer:

  1. Fargerik og flott duk! Ja, det er fint å noe nesten ferdig på lur. :)
    Har noen UFOer liggende jeg også, har planer om å ta en titt i haugen snart ..
    Ha en fin mandag du også!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Har noken ufo liggande eg og og blir lika happy kvar gong noke blir ferdig. Men eg er glad for at det ikkje er mengder eg har liggjande. Blei flott denne duken.

    SvarSlett
  3. Så härligt att se stjärnor i så mönstrade tyger!

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Kjempefin duk. Det som overrasker meg hver gang er faktisk at det ikke gjenstår så mange timers arbeide før det er ferdig. Jeg har gjort januar til min ufo måned så jeg skal fortsette å finne frem mine ufoer (som det er mange av) og gjøre ferdig. Det har jo blitt en liten farsott på Tour de fibre gruppen. Gøy at vi får dratt med så mange til å gjøre ferdig ting.

    SvarSlett
  5. Ja her har du enda et stort prosjekt du gjør ferdig :) Blir imponert, for det er så store ting. Og flott blir det også:)

    SvarSlett