lørdag 18. januar 2014

Ei gåve er klar - fin til påske

Eg har sydd ferdig ein flott løper som er fin til påske. Eg tenker å gi den til ei venninne som dukka opp ut av intet og har gjort til at eg har overvunne frykten min for å bade i kaldt vatn. Eller for å bade generelt.

Mønsteret til den lekre løperen finn du her; http://mreteveian.blogspot.no/2013/12/julegaten-2013-del-3.html 
Eg syr fortsatt på Bonnies Mysterie, eit lite steg kvar dag, og til sist er eg nok klar. Eg er så heldig å ha andre mysteriesyere som støtter meg, og det kjennest godt. Ønsker dere alle ein deilig dag!

7 kommentarer:

  1. Så utrolig fine stoff du har brukt, lekker løper Desiree!

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke rukket sy denne gåteløperen ennå, men den kommer. Flotte farger!
    Stå på med Celtic Solstice, jeg ble ferdig i dag.

    SvarSlett
  3. Kjem pelekker løper :-) Du legger ut så mye fint på facebook så nå har jeg endelig fått lagt deg til i blogglista mi!
    Gleder meg til å se hva du finner på i 2014 av spennende ting å sy .

    SvarSlett
  4. So lovely!
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    SvarSlett
  5. Tusen takk for fine kommentarer. Må innrømme eg pusta djupt når eg tok stoffene, de er blant mine favoritter. Men, no er de blitt til gave og ligger fint på et lekert trebord, så da var det vel verdt investeringa. :-)

    SvarSlett