søndag 26. januar 2014

Bonnie - i mål

Ja, i dag vil eg sei meg bortimot ferdig med Bonnies Mysterie. Det har vore ein lærerik prosess for meg, og eg er stolt over at eg har gjort ferdig teppet. Savnet etter små ting å sy har vore stort og eg gler meg til å kunne sy mindre ting framover. Eit av måla med å sy teppet var å skrumpe stofflageret mitt heime litt, og det har det i alle fall gjort. Bakstykket eg sydde før jul er altfor lite, så der må eg skjøte på på alle sidene. Der kjem eg nok til å hugge hardt inn i de beige stoffene eg har att, og det er heilt ok. I butikken er der så mange flotte beige stoffer, og det skal bli deilig å kunne kjøpe noen biter med god samvittighet.  Eg har gjort kanten annleis enn kva ho har forklart, og det er heilt greit. Kva det blir med quilting veit eg enda ikkje, men eg kjem i alle fall til å sette det bort. Her ser du teppet;
Øverst på lista over å sy etter bakstykket er ferdig er ei lita gardin til eit skap på badet oppe. Det er egentlig heilt ferdig, mangler berre ein liten kant. Så deilig å kunne sette seg ved maskina ein time eller to og ha noko ferdig. Ah, det ser eg fram til. Ha ein fin dag der ute i den flotte verden vi lever i :-)

16 kommentarer:

  1. For ein jobb. Kjempeflott. Eg vågar meg ikkje heilt på slike store arbeider ennå. Men så klarar eg ikkje å sy unda alt det som eg har lyst til heller. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kari Marie - store arbeid er kjekke innimellom, det synest eg. Det viktigeste er at vi syr det vil har lyst til, stort eller smått. Ønsker deg ein fin dag :-)

      Slett
  2. Nydelig, de blir veldig enkle de teppan jeg å min søster Mali holder på med i forhold til ditt,men trur også de ikke blir så aller verst, klem Sigrid :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Husk Sigrid, det enkle er ofte det beste. Eg syr no på eit teppe med synaboen min, og det er veldig enkelt men det blir kjempetøft. Du skal få sjå ein av dagane :-) Klem til deg Sigrid :-)

      Slett
  3. Helt lekkert! :D Et imponerende arbeid! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det utfordrende for meg med dette teppet var at der var mange stoffer som var på skrå pga trekanter og slik. Så da var stoffene ekstra tøyelige. Eg kjem nok ein annan gang til å være enda mer nøye på å få blokka heilt nøyaktig. Må innrømme, eg savna log cabin innimellom når eg sydde.

      Slett
  4. Ett imponerande täcke, så härligt färgglatt.
    Bra jobbat, men skönt att det är klart. Småsaker ger skön tillfredstellelse de också.
    Ha en fin vecka.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja små ting er minst like kjekke å sy som store. Og da kan eg ofte få den deilige tilfredstillelsen, i forhold til eit stort. Klem til deg Anne Marlen :-)

      Slett
  5. Sååå flott det var! Og alt det arbeid du har lagt ned, det kan du med rette være stolt av:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente. Målet mitt er jo å ha noen tepper som ungene kan velge i når de forlater redet. Og no er no enda ett på plass i bunken (etter quilting vel og merke)

      Slett
  6. Du har laga et flott teppe. Det er deilig å være i mål, selvom prosessen er morsom.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, ja det er godtå være i mål. No har eg tusen små ting eg vil sy :-)

      Slett