mandag 16. desember 2013

Isbadning og del 2 Bonnies

Ja, denne helga har vore innhaldsrik og god. Eg har fått sydd mykje på Bonnies Mysterie som eg er så begeistra for, og del 2 er no ferdig. Her kan du sjå mine Chevrons.

Det betyr at eg kan i kveld begynne på del 3 og det er eg veldig takknemlig for. Apropos takknemlighet. I går bada eg i fossen til Karina. Isbading er vel å ta hardt i då temperaturen i vatnet var 6 grader. Men det var snø på bakken og eg følte eg knuste ein barriere ved å gjere det. Heilt frå eg var liten, og pappa skulle gi meg ein lærepenge ved å halde meg uti elva i den strie straumen for å vise meg kor farlig elva var, så har eg vore livredd vatn. Nesten uansett temperatur - alt under 35 grader har vore kaldt og vanskelig. Vel, det var fram til 15. desember 2013. I heile haust sidan Karina begynte å legge ut bilder av bading i fossen klokka sju om morgonen, har der vore ein lengsel etter å klare å gjere det same. Laurdag la ho ut nokre aldeles vidunderlige bilder som du ser her;
Eg var ikkje i tvil. Denne sjangsen kunne eg ikkje la slippe fra meg. Så eg fekk med meg ei venninne og vi dro opp. Der møtte vi Karina og tre andre kvinner og en etter en hoppa vi ut i det friske vatnet. Eg bada til og med to ganger, etter ein omgang i badestampen og badstua. Tusen takk til dere alle som gjorde dette til ein herlig opplevelse. :-)
For de av dere som har lyst til å prøve det samme finner dere Karina Hetle Solheim på Facebook. Ho driver Fosseheimen Naturpark sammen med mannen. De har all slags aktiviteter gjennom året, så det er berre å ta kontakt og høyre om noko kan friste.
 

4 kommentarer:

  1. Dere er jammen tøffe, fryser helt inn til margen bare av å se bilde. Lykke til med del 3, det blir spennende å se det ferdige resultatet. Ha en fin førjul. :-)

    SvarSlett
  2. Den badinga høres ikke så fristene ut. Må nok være for noen som er tøffere enn meg. Lappesyinga derimot- det er gøy. Du har flotte blokker. Tredje delen går fort og snart er det fredag igjen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjem du inn på Facebook på Norske Mysteriesyere? :-)

      Slett
  3. Imponerende isbading! Der er ikke jeg nei:) flott mystery så langt.

    SvarSlett