lørdag 7. desember 2013

Bonnies mysterie - skrider langsomt frem

Eg er takknemlig for mange ting i dag. Det første er at eg har bortimot ikkje trengt å tenke på å puste i dag, det har gått heilt av seg sjølv utan stans. Så er eg takknemlig for at vi har fått ny vaskemaskin i hus og for at vi har vaska fire eller fem maskiner med kle. Det er no bortimot tomt på vaskerommet. Eg er takknemlig for at vi er friske og fine, og at det har vore vannvittig med snø hos oss slik at ungane har kunna vore masse ute i snøen og leika. Eg er takknemlig for at eg ikkje er bitter og sur for at det einaste vi egentlig skulle i Førde i dag var å kjøpe toner til printeren, og det gløymde vi. Vi måtte le litt av det, og eg tek ein tur på mandag i staden. Kven veit kva som kan hende da? I alle fall. Innimellom har eg vore lange stunder på syrommet. Eg har sydd de oransje blokkene i del 1 i Bonnies Mysterie.

Videre har eg skåret alt som skal være til del to. 488 * 3 Og det er deilig. Resten av veka kjem eg til å putle på litt no og då, og satser på å være i mål til torsdag.
Håper du har det bra der du er. Klem fra Desiree

4 kommentarer:

  1. Du er altså steikande flink!

    SvarSlett
  2. Du har jammen fått unna mye idag! Litt av en jobb bare det du har gjort på syrommet, og så klesvask og tur.
    Så er det godt når vi ser at vi har mye å være takknemlig for. :-)

    SvarSlett
  3. Oi, så mye du har fått gjort på kort tid. Jeg har skjært firkantene til liten quilt, del 2 i dag. Har et problematisk forhold til grønt og klarer ikke å bestemme meg . Ha ei fin helg og kos deg på syrommet.

    SvarSlett
  4. Så fint at du minner oss på at vi har mye å være takknemlige for! Du er godt i gang med mysteriet, og det blir spennende å se hva dette blir til slutt! Lykke til videre :) PS Må ta meg en tur på syrommet nå, må jo ikke ligge for langt etter...

    SvarSlett