torsdag 5. desember 2013

Boks - mysterie og småtteri

Eg mangla eit etui til kameraet mitt, og slik vart denne boksen til. Den vart dobbelt så stor som nødvendig, men eg hadde det veldig kjekt når eg sydde den. Fekk ta i bruk den superstore knappen eg kjøpte i sommar i USA.

Her tenker eg no å ha litt twist oppi :-)


 Så lang er eg komt på Merete sitt mysterie. Er i mål og har kun att montering og quilting. Det har vore veldig kjekt å være med, tusen takk Merete :-) mreteveian.blogspot.no/

Nokre smågåver har det også blitt desse dagane. Kven som får dei vil tida vise :-)
Varm klem til dere alle!

7 kommentarer:

  1. Att sy en kameraväska var en jättebra ide´av Dig.
    Här brukar vi skoja om att saker och ting i USA är megastora. Och knappen Du satt på Din kameraväska "talar ju för den saken", ser jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Kameraveska var flott. Likte også smågavene. God helg og kos deg med Celticsolstice myster.

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget! Og engelen likte jeg veldig godt :))

    SvarSlett
  4. Den boksen var kjekk! Så fin løperen din fra Merete sin julegåte ble, flotte stoff!

    SvarSlett
  5. Så flott kameraveske du har sydd! Stilige mugrugs også! :-)

    SvarSlett
  6. Så myeflott du har sydd! Liker stoffsammensettingene i kamera/twistveska spes godt!

    SvarSlett