lørdag 30. november 2013

Meretes Mysterie og Bonnie :-)

I dag har eg skåret alle stripene eg treng trur eg til Bonnie sitt mysterie. Eg mangler sjølvsagt linjalen som skal brukes, veeeeldig irriterande, men da får eg no sydd andre ting. Ein ting er sikkert, lite skal stå på timeplanen dei dagane etter linjalen er komen i hus. Her er stripene mine;
Eg har også sydd Del 2 på Meretes Symysterie. Det er berre så spennande og dagens oppgave var ein nytelse fra begynnelse til slutt. Her ser du kva eg har sydd;
Åh, ser det ikkje berre superfint ut! Her er linken til Merete sin blogg; http://mreteveian.blogspot.no/ No skal eg sy meg ei lita veske til det nye kameraet mitt, så blir det nok litt julegåveinnpakking og slikt. Varm klem til dere alle!

4 kommentarer:

  1. Du har det travelt med to mysterier men ser ut til å håndtere det godt;) Flotte farger på begge to:) Syrommet mitt er opptatt så jeg har laget lykter ned på kjøkkenet i stede... koselig det og:)

    SvarSlett
  2. Julegåten din blir vakker. Lekre farger.
    Som i fjor skal jeg prøve å få sydd begge. Men det ligger på vent til over helga.

    SvarSlett
  3. Så fin julegåten blir! Ser at jeg nok kommer til å revurdere bakgrunnsfargen jeg har valgt...

    SvarSlett
  4. To spennende prosjekter på gang! Så flotte stoffer du har valgt til Merethe sitt mysterium! Jeg gleder meg til å følge med videre!

    SvarSlett