onsdag 27. november 2013

Julegåver ein tirsdagskveld

Eg er så heldig at kvar dag kan eg nyte nokre timar på syrommet mitt. Og denne tirsdagskvelden har eg sydd to julegåver. Den første er enda ei utgave av Twisteren. Eg har brukt Midi Twister - den kan du få kjøpt her; Midi Twister Og her ser du bildet; Kun ni firkanter sydd sammen med kant. Det går relativt fort, og eg kan love, dette er ein liten duk du lett klarer på ein kveld. Fortvil ikkje om du synest du har det travelt i julestria, nokre julegåver kan du framleis sy.
 Her ser du at eg har valgt fire like i hjørnene. Eg liker så godt stripestoffet med sølv i.

Eg har også lenge visst at eg skulle sy fem spisebrikker som skulle avgårde til USA til jul. I går tok eg meg på tak og satte i gang. Ho som skal få brikkene har valgt ut midtstoffet sjølv. Desse begynte eg på og gjorde ferdig i går. Dei var relativt raske å sy, og eg er veldig fornøyd med resultatet. Eg hadde i stoffene mine farger som passa hovedstoffet og bestemte meg for at dei skulle alle rekke til fem brikker. Eg brukte og av dei på baksida. Så når kvelden var omme var alt blitt slik eg ønska det. Her ser du bilder fra brikkene. Dette er ikkje stoff eg har i nettbutikken.



Så får vi sjå kva kvelden bringer. Eg skal i alle fall på konsert i Førde med koret Surround. Men litt søm både før og etter veit eg at det blir. Ønsker deg ein fin onsdag :-)

7 kommentarer:

  1. Hei
    Er ganske ny i dette med lappeteknikk. Syns det å sy lukkekanten for hånd tar så veldig lang tid.. Har du noe tips?? Hvordan gjør du det? Bruker kanskje en hel kveld på å sy den på en løper..

    SvarSlett
  2. På desse brikkene sydde eg den for maskin. Rett og slett fordi eg ikkje hadde lyst til å bruke tid på å gjere det for hand. Men ofte syr eg for hand. Mamma lærte meg å ha ca ein cm mellom stingene. Ein kveld bruker eg nok ikkje på ein løper, men ein times tid. Godt lys er god hjelp. Her er ein liten film som viser korleis du syr den. Ho gjer det ganske likt slik som eg gjer det. Håper dette var til hjelp :-)

    SvarSlett
  3. http://www.youtube.com/watch?v=fJvDOEFlJ4s

    SvarSlett
  4. Takk :-), må øve litt mer :-), Flott blogg foresten :-)

    SvarSlett
  5. Flotte ting du syr. Jeg syr vanligvis lukkekanten til rettsiden med maskin,og med hånd bakpå. Det blir fint, særlig på løpere. Men dersom jeg vil sy den med maskin, så syr jeg den til baksiden først. Deretter syr jeg den fast med stikning på framsiden. Da treffer jeg garantert fint på kanten. Er ikke så nøye med om den treffer kanten alle plasser bakpå.

    SvarSlett
  6. Duken som Du sytt med hjälp av Twisterlinjalen är mycket stilig, tycker jag.
    Och bordstabletterna var också väldigt fina!

    Dollandesign

    SvarSlett
  7. Lekker twister og kjempefine spisebrikker! :)

    SvarSlett