lørdag 9. november 2013

Itty Bitty Pinwheel

Kjære medsøster :-)

Eg er berre sååå fornøgd med det eg har sydd denne veka. Eg hadde ein bunke med friske stoffer som målte 2,5 ganger 2,5 inch. Så hadde eg grått stoff, og så sydde eg dette;

Her har eg brukt linjalen fra mønsteret Itty Bitty Primitive Pinwheels.

Eg har no oversett mønsteret til norsk - klikk på linken så kjem du til mønsteret som også inneheld linjalen så du kan sy dette søte vesle bildet; Itty Bitty Primitive Pinwheels


Kos deg masse med symaskina i haustmørket :-) Klem fra Desiree

4 kommentarer:

  1. Åh, så vackra färger!
    Mycket snyggt till det grå bakgrundstyget, tycker jag.
    Och ett trevligt mönster som Du sytt.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Nyderlig teppe, deilig med så mange fine farger !!!

    SvarSlett
  3. Herlig å se at du syr, da. Friske og flotte farger på denne nydelige quilten.

    SvarSlett
  4. Ohh så smått!! Jeg liker å sy små duppeditter selv men dette slår meg! Men det ble kjempeflott ja! Blir glad av fargene:)

    SvarSlett