tirsdag 12. november 2013

Bakstykke til Bonnie Hunters Mysterie

Ja, eg må sei, det er ei stund sidan eg har gledd meg så til noko som dette mysteriet.
Eg har alle stoffene klare, og må sikkert supplere litt underveis. Men, målet mitt er å bruke av de stoffene eg har. Av og til får eg litt dårlig samvit av at eg har så mykje stoff som berre ligg der. Men når eg kan ta i ferd med eit slikt mysterie som dette, da er det bra at eg har litt å velge i. Dvs, eg har ikkje mykje å velge i, men eg har no litt.

I iveren etter å begynne har eg sydd ferdig store deler av bakstykket. Eg valgte stoffer i samme toner som fronten skal være i, kan hende litt meir innslag av haust. Eg er veldig fornøyd, og no kan eg berre slappe av til 29. november og sy på småtteri.

Ein fin dag ønsker eg deg!

3 kommentarer:

  1. Jag kan gott tänka mig att Du varit "upptagen" många timmar innan Du fick sytt samman alla dessa tygbitar! Det blev ett "underbart myller" av färger i ett "mönster", tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Hei Dollandesign, så kjekt å sjå deg :-) Begynte på det torsdag for fem dager siden, så det tok ikkje så lang tid egentlig. Men klart, det tar den tida det tar. Det var veldig kjekt!

    SvarSlett
  3. Det er jo så fint som et framstykke også dette så ditt mysterie-teppe vil få to flotte sider:) Og så kjapt gjort!

    SvarSlett