tirsdag 2. juli 2013

Bryllupsgave 2014

Ja du leste rett. Eg har ei kusine som skal gifte seg om eit år. Og sidan eg var gira på å sy eit sengeteppe, så kunne det ikkje passa bedre. Eg tok utgangspunkt i eit mønster eg såg hos ei venninne, og sette i gang. Litt rødt måtte det bli sidan det er eit giftemål. Denne gangen skal eg ta det med til USA og quilte det der, vi skal på ferie til venner der borte, så da får eg sjangsen til å kikke innom eit amerikansk quiltestudio. Her er toppen - eg er kjempefornøyd!

Ønsker deg ein deilig dag :-)
Klem fra Desiree

8 kommentarer:

  1. Flott bryllupsgave!

    SvarSlett
  2. Det var ett kul block Du har sytt Ditt täcke i! Brunt tyg tillsammans med rött tyg är väldigt snyggt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Heldige brudepar som får så flott gave:)

    SvarSlett
  4. Akkurat passe usymmetrisk men likevel ryddig. Heldige brudepar!

    SvarSlett
  5. Så flott teppe, tipper det faller i smak hos brudeparet, ja.. :)
    Ha en fin kveld videre.
    Kristin.

    SvarSlett
  6. Så flott teppe, tipper det faller i smak hos brudeparet, ja.. :)
    Ha en fin kveld videre.
    Kristin.

    SvarSlett
  7. Så flott og tøft teppe, heldig brudepar! Blir spennende med tur til USA og quilting "over there"! God tur og nyt sommeren :)

    SvarSlett
  8. Lyckligt par som får en så fin gåva!!Bambikram

    SvarSlett