mandag 15. april 2013

Strength


Styrke. Kjenner du din indre styrke? Er den som ei sterk kraft som berre reiser seg opp når du treng det? Eller er den som ei rolig elv som flyter kraftig og brei? Styrke for meg er å tørre å vise kjærlighet til dei eg er glad i. Styrke er for meg å ta initiativ utan å vite om eg vil bli tatt imot. Styrke  er for meg å være den eg er - med dei konsekvensene det bærer. 

Strenght. Du you feel your inner strength? Is it like a powerful force wich rises within you when you need it? Or is it like a calm river wich flows strong and wide? Strength for me is to dare to show my love for the ones I care about. Strength is for me to take the initiatice without knowing if I will be received. Strength is for me to be who I am - with whatever consequenses it holds. 

2 kommentarer:

  1. Min styrke må være evnen til å tro på andre mennesker , elske mine barn og familien, og ha humor og evne til å le mye og ha skapertrang...

    SvarSlett
  2. Når jeg ser på brikken du har laga så kjenner jeg "strength" - den var virkelig full av kraft :)

    SvarSlett