lørdag 23. mars 2013

Det andre chakra

Ja, no er chakra teppe to ferdig, klar til quilting. Som du ser er det ein lett blanding av log cabin og crazy. Litt rester etter andre prosjekter, men også fra stoffer eg er så heldig å ha fått bytta til meg. Eg har også fått låne meg eit kompakt kamera som eg skal teste litt og sjå om eg skal investere i eit slikt.

Kva er det andre chakraet? Det finnest utallige artikler og forklaringer på nettet. Her kjem ei; Oppgavene til det andre chakraet, som heiter det sakrale chakraet, er å tillate emosjonelle og sensuelle bevegelser i livet vårt. Å opne oss opp for glede og lære oss korleis leve i flyt. Assosiert med hoftene, sacrum, nedre rygg, genitialene, mage, blære og nyrer så er dette chakraet involvert i sensualitet, sexualitet, følelser, intimitet og begjær. Alle vannelement om oss har med dette chakraet å gjere; sirkulering, vannavlating, menstruasjon, orgasme, tårer. Vann flyter, beveger seg, endrer seg og eit sunt andre chakra tillater oss å gjere dette. Kilde.

Som du ser så er eg veldig interessert i det alternative. Er du meir nyskjerrig på chakra så er det berre å google i vei :-)

Ellers har eg eit par til syprosjekter eg tenker å kose meg med desse dagane, så du skal berre sjå det kjem eit par bloggposter til.

Varm søt påskeklem! - Desiree -

And for my beloved english friends -

Well, the second chakra quilt is finished. As you can see it is a mix of log cabin and crazy. Some leftovers from other projects, but also fabrics that I have exchanged. I have also lended a compact camera so I can test it a litte if this is something I will invest in.

What is the second chakra? There are so many articles and explanations about this on the web. Here is one; The tasks of the second chakra include allowing for emotional and sensual movement in our life, opening to pleasure, and learning how to "go with the flow." Associated with the hips, sacrum, lower back, genitals, womb, bladder, and kidneys, this chakra is involved with sensuality, sexuality, emotions, intimacy, and desire. All watery things about us have to do with this chakra: circulation, urination, menstruation, orgasm, tears. Water flows, moves, and changes, and a healthy second chakra allows us to do so too. Source.

As you can see, I am very interested in the alternative movements. If you are more curious about the chakras, just google ahead! 

I have a few more quilting projects going on, so I just might make a few more posts. 

Sweet easter hug! - Desiree


8 kommentarer:

  1. Denne quilten var fantastisk. Elsker slike farger. Kos deg med sying nå i påsken. God påske.

    SvarSlett
  2. Tusen takk og takk det samme :-)

    SvarSlett
  3. Vakker quilt i nydelige/varmer farger. Tøff sy-teknikk med log cabin og Crazy!
    ** God Påske **

    SvarSlett
  4. Din quilt är helt enkelt underbart vacker, tycker jag. Ett fantastiskt arbete som Du gjort!

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Fin quilt m/fine farga, God Påske til deg:-)

    SvarSlett
  6. Kjempespennende og flott quilt! :)
    Mye energi i den! :)

    SvarSlett
  7. Kjempe flott teppe,gode farger.Ønsker deg ei riktig god påske.

    SvarSlett
  8. God påske til dere også vakre kvinner :-)

    SvarSlett