lørdag 9. februar 2013

Styrke


Om ei veke arrangerer eg workshop i Styrke saman med Marika Peterson. Vi skal utforske styrke og virkemidlene er Yoga og Zen Coaching. I den anledning har eg sydd dette log cabin teppet i kun røde stoffer. Rødt er fargen for styrke og det første chakraet som heiter rot chakraet.

Så kjekt å jobbe med farger, og eg må sei rødt, det er ein magisk farge. Styrke, tillit og det å føle seg trygg. Veldig interessante områder som er grunnlaget for vår eksistens. Vi har ledige plasser, workshopen er lørdag fra 11-17 og søndag fra 10-14. Prisen er 1000 kroner og inkluderer varm lunsj lørdag, og frukt søndag.

7 kommentarer:

  1. Et gnistrende flott teppe! :)

    SvarSlett
  2. Et sterkt teppe er jo dette i alle fall. Nydelig!

    SvarSlett
  3. Log cabin är ett mönster som alltid är rätt och alltid blir fint, tycker jag. Ditt täcke är mycket härligt i dessa röda tyger som Du valt att sy i.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott teppe Desirée!

    SvarSlett
  5. Flott teppe!
    Rødt er ein fin farge, men den virkar litt *påtrengande* på meg.

    SvarSlett
  6. Varmt og gnistrende er ord som kjem opp i hodet mitt når jeg ser ditt flotte røde teppe.

    SvarSlett
  7. Lekkert teppe i rødt. Rødt er aldri feil of varmer opp..

    SvarSlett