onsdag 2. januar 2013

Tizzys mysterie ferdig :-)

Veldig stolt og fornøyd :-) I kontakt med styrke og tilfredshet. Eg bestemte meg for ei stund sidan å være med i Tizzys Nyttårsmysterie. Vi fekk ei heimelekse med kva som skulle være ferdig sydd. Så fekk vi oppgaver kvar time heile 1. januar. Eg fekk besøk av Jofrid, så i starten av besøket sydde eg ikkje. Ho kom rundt fire, og det første cluet vart lagt ut klokka tre. Så eg sydde litt, så kom ho. Vi prata og spiste som seg hør og bør i eit besøk, men etterkvart som eg hadde fortalt om mysteriet og anna så måtte eg berre sette meg ved maskina og sy. Jofrid synest også det var spennande, og klokka vart ti før ho kom seg heim. Da var eg ferdig med clu nummer fire eller fem. No er heile teppet ferdig, og eg er kjmepefornøyd! Sidan eg er ny i gamet med mysterier, så har eg valgt å bruke samme farger som ho anbefalte. Eg hadde nok aldri valgt dei samme, men eg er veldig fornøyd med resultatet. No er det over på Bonnies mysterie, innimellom rydding og nytt te-besøk i kveld :-) Bloggen til Tizzy finn du her.

8 kommentarer:

  1. Så flott teppet ditt ble. Jeg var helt sjuk etter å sy det, men med besøk til langt på kveld, kosa vi oss sammen isteden.
    Lasta ned mønsteret, så jeg kan sy det seinere. Må gjøre ferdig Easy street først.

    SvarSlett
  2. Godt nyttår ! Så mange små biter må jo bli et flott teppe! Spennende å følge med.Syns også at fargene var fine i hop. Jeg har også vøri med på en mysteri for første gang og det syns jeg var artig.

    SvarSlett
  3. Hei,og riktig Godt Nytt år til dere!
    Teppet ditt ble Nydelig,Bra jobba.
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  4. Dette ble riktig lekkert! det er spennende å være med på mysteriesøm, en lærer ofte litt nytt også:)

    SvarSlett
  5. En jättefin kvilt som Du har sytt. Det är så häftigt mönster och en finstämd färgkombination, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. Heisann og godt nytt år.Teppet ble helt nydelig.Tror jeg må bli med på noe sånt en gang for det høres så spennende.Ha et godt år videre.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fine kommentarer. Det varmer og inspirerer til å sy videre. No skal eg jo iferd med å jobbe videre på den andre mysterien min.

    Klem til dere alle fra Desiree

    SvarSlett
  8. Så flott dette ble, da. Jeg klarte å stå imot, for jeg har igrunnen nok med de mysteriene jeg er med på.

    SvarSlett