mandag 7. januar 2013

So far so good :-)

Ja, då er eg komen så langt i Easy Street. Egentlig er eg på ein måte i mål, men det skal smal ramme og brei ramme også på. Dette lyt eg nok skaffe meg stoff til, da eg ikkje har så mykje i hyllene mine. Eg skulle nok klart å skrape sammen lilla til den smale ramma, men eg har ikkje lyst til å bruke opp det vesle eg har att. Åh, det har vore så kjekt å være med på dette, og håper det ikkje er lenge til eg finn eit mysterie eg vil være med på att. Skulle du vegre deg for å være med på eit mysterie pga språket, så vil eg  sei at det går heilt fint om ein er litt krøkkete i engelsk. Varm klem! Åh, no skal eg begynne å sy videre på noko lite enkelt. :-)

17 kommentarer:

  1. Gratulerer! Godt jobba! Sjølv må eg prøve å halde fokus ei lita stund til, for eg har litt igjen enno.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å være i nuet og puste. Så blir Easy ferdig når den blir ferdig :-)

      Slett
  2. Teppet ditt ble kjempelekkert. I tillegg har du sydd et til i nyttårshelga!! Effektiv du.
    Jeg har igjen 13 A-blokker, men skal nok bli ferdig jeg óg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Som eg sa til Laila - Easy blir ferdig når den blir ferdig - og det akkurat i tide :-)

      Slett
  3. Beautiful Quilt! Congratulations on a great finish!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks and good luck with yours. I am sure it will be dazzling :-)

      Slett
  4. You have a great mix of greens and blues. A lovely quilt, well done!

    SvarSlett
    Svar
    1. And yours is great! I just love the variety of colors. It was my first mystery, so in my next I will take a step up and do my own colors. I have a ton of neutrals with colors. So want to finish of some of those.

      Slett
  5. Fantastic.
    Liebe Grüße Grit

    SvarSlett
  6. Ach du lieber, eine chance um deuch so sprechen. Also ich schreibe nicht so gut, aber ich kann was sagen; Ich LIEBE deine blaue Häuser. So nett, es macht mir eine Haus quilt machen wollen. Liebe Grüsse Desiree

    SvarSlett
  7. Så kjempeflott dette blei. Det kjem til å ta mykje lenger tid her hos meg. Men det gjer ikkje noko, eg kosar meg i prosessen. Du får vurdere å hive deg med på row-quilten. Det er ganske god tid mellom kvar rad, så du har tid til å ta deg innpå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh, no vart eg litt frista :-) Tja, eg må la det synke litt meir inn. No har eg tre gåver eg skal sy først. Det blir nok toalettveske, penalhus og pengepung. Alt pleier å falle i god smak.

      Veien er målet, gler meg over at du koser deg med det :-)

      Slett
  8. Så fint det blir! Lekre farger i hop!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi. Denne gangen har eg brukt Bonnie sine farger, men dei fleste stoffene hadde eg i kurvene mine, så det er jo litt mine farger også.
      Varm klem!

      Slett
  9. Your Easy Street quilt is beautiful. It was lots of fun working on this with quilters from all over the world.

    SvarSlett
  10. Godt jobba, og det er kjempeflott!

    SvarSlett