tirsdag 18. desember 2012

Mysteriet - del eit eller anna :-)

Ja, eit steg vidare i mysteriet som eg held på med. Eg konstanterer at det som Bonnie kaller "stashen", er hos meg ein heller slunken beholdning av turkis, lilla, svart på kvitt og limegrønt. Samtidig er det kjekt at det tømmes, slik at eg kan fylle på med god samvittighet. Grått er det også heller slunkent med. Dagane før jul er både opp og ned. Dei gode er jo lette, men dei tunge, dei er tunge. Ikkje alltid like lett å være tilstades då, men kva er vel livet utan utfordringar? Håper du har det bra der du er. Her er linken til kor du finn mysteriet; Bonnies Mysterie 2012

6 kommentarer:

  1. Del "eit eller anna"- den var herlig. Du får nå i alle fall et freskt, fint teppe.
    Liker maurene. Har det stoffet jeg óg, men har ikke "råd" til å bruke det her. Har en annen plan med det.
    På fredag er det pån igjen. Tror kanskje jeg lar den delen vente noen dager. Litt for hektisk nå.

    SvarSlett
  2. Flott blir det jo. Jeg vet ikke om jeg har nok turkis til hele denne runden. Er ikke helt ferdig enda med noen av delene.

    SvarSlett
  3. Ja, teppet blir supert. Kjenner att den "har ikkje råd til å bruke stoffet". Eg har i det siste sluppe taket i den tanken, og bruker det eg har :-) Vi er alle så ulike, og det er deilig. Varm klem til dere begge!

    SvarSlett
  4. Hei
    Det kommer til å bli flott,Glad teppe/duk,lagt på en stressende hverdag rundt juletider 2012/13Noen stoffer er for fine til å bruke,ligger så lenge at det blir brettekanter på de,lurt,uff,men slik er det!Fikk brodert duk av mamma til min 18 årsdag,bruke den,er du sprø,det kan bli flekker på den,best den ligger i esken sin."Ja,la den ligge til det blir brettekanter",i alder av 40 år har eg startet med å bruke den.Heldigvis har det gått bra!:-)God Jul med hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  5. Så spennende med Bonnies Mysterie 2012.
    Selv har jeg ikke oppdaget dette för i dag, men kommer å fölge utviklingen.
    God jul til dere alle.

    SvarSlett
  6. Margrethe; Fekk ein tanke ang stoff som vi er for glade i til å bruke. Tanken er ikkje ny, den kjem attende med jamne mellomrom. Kva med eit album, der vi har større eller mindre bitar av dei stoffa som vi berre blir så glad i? Gjerne eit notat om når ein kjøpte stoffet, eller bitane sortert etter tema? Då har ein ein bit av stoffet, og ein kan med god samvittighet bruke resten av det. Og tek vi bilder av alt vi syr, så mister vi jo ikkje stoffa, vi har dei i minna og bilda.

    InGa, sjølv oppedaga eg ikkje dette med mysterier før for nokre veker sidan, då dette begynte. Du får snuse litt på det, og sjå om det er noko for deg?

    SvarSlett