tirsdag 4. desember 2012

Dagslyset svinn

Eg har sydd eit par grytekluter i rester. Egentlig hadde eg tenkt å vente med å ta bilde til eg hadde dagslys, men tida er så kort, og eg er for utolmodig til å vente. Så difor vart det heller dette bildet. Eg er så facinert av restane mine. Det at eg har masse rester må jo bety at eg har sydd masse, men eg husker ikkje så godt kva eg har sydd.

Her ser du eg har laga tredimensjonale gjess. Eg er nøgd med at eg kunne gjere stas på måneskinnsstoffet. Her på Sande er det skrekkelig kaldt. Vi er ikkje så van med minus 15, så det er berre å fyre godt i ovnen og tenne lys. Håper du har det godt der du er :-)

7 kommentarer:

  1. Hei, fine bilda, og grytelappene lyser da opp! Kaldt her og, ryggen streike litt for tia, det går nok over! Har ikke tid til juleferie ennå! Klem fra Nord!

    SvarSlett
  2. Freske grytekluter og flott bilde.
    15 grader i Sande er kaldt. Det er veldig mye mer 17,9 her på Østlandet. Vi har feriehus i Askvoll, så jeg har følt kulda når det blåser.
    Jeg fant også denne måten å sy gjess på. Lette først etter Bonnies linjaler i butikken din. Så meg så litt rundt for å finne hurtige måter å sy på. Fant en film her: http://www.youtube.com/watch?v=78Mu0C_QL8Y

    SvarSlett
  3. Håper ryggen din snart er bedre Jorunn. Du får gi den den kvila den trenger. Eg får linjalene inn i slutten av neste veke. Eg skal nordover tirsdag til torsdag og da skjer det lite der. Men etter det trur eg du skal finne dei. Skal sjekke ut filmen du har tipsa om Garnhekta :-)

    SvarSlett
  4. Det var jättefina stjärnor Du har sytt på Dina grytlappar, tycker jag. Och tack, snälla Du, för tipset om hur Du har lärt Dig att sy tredimensionella "flygande gäss". Jag tycker att de "gässen" Du sytt var jättehäftiga. Det är fräcka tyger Du har använt!

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Å så fin en stjerne.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Disse gryteklutene var knallfine! :o)

    SvarSlett
  7. Hey hey hey :-) Soooo kjekt at dere kom i kontakt med masse energi når dere såg stjernene mine. Eg liker så godt å sy av rester, det gir meg så masse kontakt med kreativitet og liv. :-)

    SvarSlett