tirsdag 25. desember 2012

1.dags mysterie og Del 5

No har eg oppedaga enda noko nytt. 1. nyttårsdag er det time for time mystery på bloggen til Sheryl Till. Eg har ikkje heilt forstått korleis eg navigerer rundt på bloggen hennar, men eg har no klart å skjønne kva som er leksa til 1. januar. Her ser du stoffvalget mitt til mysteriet. No skal eg skjære opp slik at alt er klart til vi skal begynne. Eg hadde nok ikkje valgt skarp blå mot det mosegrønne og gulbeige, men eg stoler på at dette blir bra. Nyttårsdagsmysterie
 


Videre er eg altså ferdig med del fem i det andre mysteriet. Eg har litt dårlig hukommelse, så eg husker ikkje kva det heiter, jo no demrer det, Bonnie heiter ho :-) Her er linken til alle som har fullført del fem. Gurimalla kor mange :-)

I min egen nettbutikk har eg fra til 1. januar tilbud på følgande; Alle mønster er ta fem betal for tre. Du finn dei her; SuperMønsterTilbud

Husk, kos deg i nuet og no og no og no :-)

4 kommentarer:

  1. Your blocks are looking lovely. Hope you had a great Christmas!

    SvarSlett
  2. Looking great! Merry Christmas.

    SvarSlett
  3. The Mystery is Easy Street...I love mysteries too!

    SvarSlett