torsdag 27. desember 2012

1. nyttårsdag Mysteriet

Eg har ei tid kosa meg med å forberede mysteriet 1. nyttårsdag. Om du har lyst til å være med kan du klikke her; Nyttårsmysterie Etter eg hadde sydd desse småblokkene vart det å reinskjære. Det er ikkje alltid eg gjer det. Men, å sjå den veksande haugen av avskjer, det er verkeleg motiverande. Og alle dei 80 småblokkene er no reine og fine.

Alt ligg sirlig i vindaugskarmen, klar til å bli sydd i 1. januar. Noko av det eg synest er så kjekt med desse mysteriene er at eg har ein del stoff. Huff, dette var vel ikkje nokon overraskelse for nokon. Men, når eg ser på dei ameirkanske storsyarane, så har eg jo faktisk ikkje så mykje. Men, eg har likevel så mykje at eg har lyst til å bruke dei til fine ting, og det er ikkje alltid eg veit kva eg vil sy. Mysteriet er spennande, og eg liker godt å finne stoff etter fargeanvisning og sy noko eg sjølv ikkje har funne på. Ønsker deg ein fin dag :-)

1 kommentar:

  1. Dette blir spennende å se! Er ikke med på mysteriet selv, for jeg er så dårlig i engelsk... Men gleder meg til å e resultatet ditt :) Ha en trivelig romjul videre:)

    SvarSlett