lørdag 24. november 2012

Postveske 2

Her er den andre postveska. Den blei noko større kan du sei :-) Så om kundene no bestiller platevatt eller anna som tek stor plass, så skal det gå bra det. Hadde lyst til å vise bilde av skapet eg har kjøpt meg. Vi har ei side på facebook for nærområdet vårt der ein kan blant anna kjøpe og selge brukte ting. Så eg fekk kjøpe dette fine retro skapet. Gav 200 kroner og eg var den einaste som bydde. På sikt har eg lyst til å bytte ut trådkurvene mine med slike, korleis det skal sjå ut veit eg ikkje. Inni her er alle dei grå, svarte/kvite og svarte stoffene mine. Så no blir det spennande, parkerer eg bilen mandag og går til jobb? Så snik eg inn litt Zen - kjenn etter og tenk på ein ting som du er takknemlig for akkurat no :-)

1 kommentar:

  1. Postveske 2 ble også fin synes jeg, og det er skapet også, vi treng slike ting!!! God Helg! hilsner fra Jorunn

    SvarSlett