mandag 26. november 2012

Grytelapper og eit mysterium

Kjære du som les desse linjene. I dag har eg altså sydd noko eg har solgt. Ah, nei eg har solgt noko eg har sydd. Det var ei lita vesleveske og eit par grytelapper. Grytelappane var i limegrønt og gult, så ikkje akkurat noko for novemberdagar. Den vakre kvinna som kjøpte dei sa, men du? Kva om du hadde nokre grytelappar i julefargar? Og eg formeleg sprang heim og sydde eit par julegrytelappar. Sidan eg foreløbig lyt klare meg med kameraet på mobilen så lyg biletet litt på fargane. Den er ikkje limegrønn slik den ser ut på bildet, men meir mot ein lys olivengrøn. Hehe, du trudde kan hende at eg ikkje har peiling på fargar i det heile? Vel, du tok heilt feil :-) Jaja, uansett. Eg har kasta meg med på eit julemysterium, men det trur eg eg skal fortelle meir om i morgon. Då kan eg ta eit bilde av det eg har sydd, og vise det. Då må eg huske å nytte meg av det vidunderlige dagslyset :-)

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Du er kjapp å sy et par grytekluter,hiver deg rundt,og vips så er de ferdig!Flotte var de!Så kjapp er ikke eg,sliter med å sy den siste rest,nemlig lukkekanten for hånd,på maskin ser ikke ut!Treffer dårlig!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  2. Ei koselig gammel Singer, makan til min:) og fine gryteklutar, men fargane på bilder kan av og til bli heilt snåle, rart det der! Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  3. Ja grytekluter har alle bruk for nå før jul og dine var enkle men veldig koselige,Jeg liker best å vrangsy dem for je er ikke så glad i å sy lukkekanter....Trivelig symaskin.

    SvarSlett
  4. Eg har sydd lukkekanten til med maskin. Eg skal stripa 2 inch brei, da synest eg det gikk ganske greit. Takker for fine ord fra dere alle :-)

    SvarSlett