søndag 21. oktober 2012

Slapp søndagskveld

 

I dag har vore ein veldig rolig dag. Etter ni dager med forkjølelse var senga rette plassen i dag. Men i går vart adventsbrikkene ferdig, og eg har også vore så heldig å finne ein pose med ufoer. Ufoer som er så facinerande. Desse ufoene er mange trykk eg laga for rundt sju år sidan og eg har sydd eit veggteppe av mange av de. No blir det enkeltbilder av resten av blokkene. Her kan du sjå den eine som var heilt ferdig, berre lukkekanten som vart sydd på i kveld. Ellers så ser du eit glimt av sykroken min. Etter at eg bestemte meg for å ta ein krok av stua til å kunne sy, er det mykje lettare å nytte ledige stunder, enten kortare eller lengre til å sy. Håper du har det bra der du er. Klem til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Koselig sykrok du har lags, sjøl er jeg så heldig å ha syrom ved siden av kjøkkenet. Helt super plassering! tidligere hadde jeg hele loftstua, men nå har jeg flytta ned og syrommet brukes dobbelt så mye!!klem

    SvarSlett
  2. Hei Trine, så kjekt med kommentar. Ja, eg trur det er viktig at syplassen er plassert slik at den er lett tilgjengelig, eller at den har en energi og atmosvære slik at man har lyst til å tilbringe tid der. :-) Så lenge eg har unger i hus, så er det fint at den er på ein sentral plass så eg på ein måte er sammen med familien sjølv om eg er inne i sybobla mi :-)

    SvarSlett
  3. Jag är förtjust i lila, men har inte tänkt på att jag kan blanda det med brunt. Vad glad jag blev när jag fick syn på Dina vackra bordstabletter med en stjärna på. Jag tycker att Du har gjort ett fint färgval.

    Dollandesign

    SvarSlett