lørdag 18. februar 2012

Grøn morgon :-)



I dag er det laurdag. Og eg tenkte eg skulle vise deg kva eg pleier å drikke til frukost. Som du ser på bildet så har eg bretta saman ein duk i fire, ein Log Cabin duk. Den egnar seg godt på enden av bordet. Da får den ligge fint i fred, samtidig som når eg vil ha den større, så berre bretter eg den ut. Den er sydd i grått og oliven. Mamma lærte meg at når eg skulle sy Log Cabin, så kunne eg finne eit stoff med fleire farger i, og ta utgangspunkt i dette. Som du ser så er stoffet i midten grønt og beige og grått. Så da blei det som du ser. Videre har eg for anledningen, og sidan det er litt hustrigt ute (øs pøs) tent nokre lys. Løkane som henger litt med nebbet, er ein presang eg fekk til bursdagen :-) Så, til sakens kjerne. Det store glaset, som tek ca ein halv liter veske. Det inneheld her grøn veske. Det heiter ein grønn smoothie. Den inneheld spinat, grønt eple fra Sud Tyrol, trur dei heiter Granny Smith, men er usikker. Usikker kilde altså hehe. Og så har eg hatt i litt vatn, dette for at den skal blande seg lettere i blenderen, og til sist eit løv med Aloe Vera. Det berre tok eg fra ein plante eg har. Dette er ein svært næringsrik frokost. Den smaker litt på sida av det som er eit vanlig smaksrepertoar. Dersom du har lyst til å prøve ein grønn smoothie, og det da er for første gang, anbefaler eg at du bruker banan som tilsetning. Det gir det ein litt søtere smak, så min er for litt viderekomne. Ønsker du å drikke grønn smootihe til frokost, bør du veksle litt på kva grønt du har i, og ikkje berre bruke spinat til dømes kvar gang. I dag har eg få planer, men trur nok det blir ei blanding av husarbeid, sying og anna forefallande kjekke ting. Vi har ruskevær ute, så inne er fint :-) Litt pakking av reklamebrev blir det nok også. Ja, forresten. Hender det at du beskjeftiger deg med rykter? Forteller ting videre som du ikkje veit om det er sant, men det er no ein måte å få litt oppmerksomhet fra andre på? Eg fekk i alle fall høyre i går at eg skulle legge ned butikken! Hehe. Skal eg legge ned butikken? Nei. Skal eg utdanne meg til å bli Zen-Coach? Ja. Skal eg utdanne meg til å bli Rå Mat Chef? Ja. Skal eg gjere litt av kvart, og så får tida vise kva som skjer? Ja. Og egentlig, kor interessant er det å vite kva eg skal gjere om tre år? Det som er interessant det er kva eg og du gjer i dag! Og at det vi gjer i dag gir oss glede akkurat no. Og akkurat no? No skal eg løfte blikket fra dataen, og sjå kva som fell meg inn å gjere :-) Måtte du få ein deilig dag i ro og mak med kreativiteten som følge.

1 kommentar:

  1. Hei
    Rykter er noe heslige greier!Men når sant skal sies,har de ryktene komt helt til Hardanger,via en selger.Sto som et spørsmålstegn,for da hadde du nettopp,for en litt god stund siden vore i Kinsarvik og gjitt oss masse innspirasjon.Tenkte ikke mer på det ,før du nevnte det nå.Bra det er bare TULL!!!!!Er knakkande fint syver,heile dagen,koser meg!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett