fredag 20. januar 2012

Jordbær brikker



Så er det fredag kveld. Eg må sei, eg synest nett det var det og det var for ei veke sidan. Men, det er ein ny fredag, det veit eg, for eg skal noko anna i kveld enn forrige fredag. Og det er ikkje ein plan som innebefattar symaskina, men i morgon, da trur eg at den er med :-) Uansett. Eg har ei svigerinne som har bursdag på Valentinsdagen, og ho tenkte eg skulle få desse brikkene her. Jordbærstoffet er til salgs i nettbutikken. Eg som lurte på kva det neste eg skulle sy var. I dag var eg så heldig å få tre sekker med klær til ungene, de har eg gått gjennom og mange fine klær venter dem til sommeren. Og til gjengjeld tenkte eg at eg skulle sy nokre ... kan du tippe? Ja, koppebrikker. Varm klem til deg som måtte ha anledning å ta imot :-)

1 kommentar:

  1. Får sommerfølelse av jordbærene - og ute er det -15 huttemegtu.....

    SvarSlett