mandag 3. oktober 2011

Tepper til Glede



Eg har altså da funne ut at eg skal sy nokre tepper til Tepper Til Glede. Det var kan hende på tide, men alt til si tid, og det er heilt greit at eg no er komen i gang. Her er det første teppet. Mønsteret fann eg i boka du ser midt på bildet. Jelly Babies. Eg brukte ikkje nokon Jelly Roll, men eg valgte å bruke opp limegrønne og blåturkise stoffer med litt anna innblanding. Quilta det sjølv, men det var ei utfordring. Det måler ca 120 cm ganger 150 cm. Eg er veldig fornøyd sjølv, og da skulle eg tru at det vil finne ein eigar som også er fornøyd. Varm klem til dere alle!

4 kommentarer:

  1. Nydelege fargar!

    Dette vil nok glede den som får det.

    Solklem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott koseteppe du har laga til aksjonen.

    SvarSlett
  3. Fine farger på et flott teppe!
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt dere liker teppet. Kjennest godt å sy noko som vil glede den som får det. Klem fra Desiree

    SvarSlett