søndag 9. oktober 2011

Mine høstlige engler



Siste innlegg i kveld. Dette har vore ei innhaldsrik helg med mykje saum. Øverst på ønskelista står nok fleire slike helger, og eg trur eg skal få til nokre i haust. På bildet ser du høstengleduken min. Opprinnelig er nok mønsteret meint til jul, men eg likte så godt septemberpakken i det japanske abonnementet at eg hadde lyst til å sy noko av det. Det betyr at pr i dag er fleire av stoffa å få kjøpt i nettbutikken. www. lappeteknikk.no Høstengleduken var ein WIP, som blei raskare ferdig enn eg tenkte, sidan eg såg nokre lekre kuvertbrikker på Anne-Grethe sin blogg. Eg har som sagt valgt varme toner, og blanding av japanske vevde stoffer og trykte stoffer. Høstferie står får døra, ein annan energi er i lufta, kven veit, kan hende eg får sydd litt i dagane som kjem? Åh, og før eg gløymer det. Eg såg eit nytt ord (for meg) på ein blogg i dag. WISP, som betyr Work In Slow Progress. Trur nok at mange av prosjekta mine er WIPSs. Ein varm klem til nettopp DEG!

3 kommentarer:

  1. Så koselig en duk. Engler trenger ikke bare være til jul. De fins da hele året.
    Det er utrolig mye fint du har laget. Jeg har lagt meg som følger til bloggen din.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Heia, flotte og anderledes engler du har laget !!

    SvarSlett
  3. Engler er gode å ha hele året :-) Dine ble skikkelig fine!
    Takk for koselig hilsen!

    SvarSlett