tirsdag 6. september 2011

To høstlige prosjekter ferdig :-)







Kjære leser! Eg håper at du har det bra. Husk å puste. Eg leste ein plass at når vi står opp om morgonen og er begynt å puste, da er allerede dagen en suksess. Eg har sydd ferdig de høstlige stjernene mine. Gaularmarknaden er over, og vi hadde ei aldeles herlig helg eg og Jofrid. Eg solgte ingenting, så no er alle julegavene i boks :-) Vi hadde laga til et bord hvor unger kunne perle, det var stor suksess. Vi hadde et bord der de kunne pusle, stor suksess det også. Mange trakk englekort, de var veldig fornøyde. Eg og Jofrid sydde ferdig ulike ting. Eg forberedte møtet i Førde Quiltelag 23. september med å skjære 200 beige og 200 brune firkanter. Vi skal sy noko som skal vrengast og som så blir trekanter, aner ikkje korleis, men eg tenker no å sy eit diiigert teppe. Hehe, så får vi no sjå da. Legger ved bilde av høststjernene, og også minneteppet etter Japanturen eg hadde i Janaur. Reiste med åtte lappedamer, ein tur som gav eit minne for livet! Klem til alle, og husk å puste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar