lørdag 20. august 2011

Sykveld blei delvis filmkveld :-)

Ikkje så god kvalitet på bildet, skal få tak i fotoapparatet i morgon og ta nytt. Ang planen, så gjekk den delvis i vasken.
Ungane var ute og hadde gløymt å slå av tv en. Eg gjekk opp for å slå av, og der var det ein film på TV3 som heitte Bokklubben Jane Austen eller noko slikt. Eg sette meg ned og såg litt og dermed var det gjort. Eg hadde sett ein pizza i ovnen litt før (flinke meg med heimelaga bunn og greier :-)) så eg måtte springe opp og ned og sjå at den ikkje vart brent, og ville heller ikkje gå glipp av filmen. I reklamepausane sydde eg, og slik går no dagan. Smiler. Tenker på om eg skal sy på ei litt brei ramme, før eg monterer det. Og det tenker eg og litt på om eg skal gjere i morgon formiddag. Så får vi sjå då. Varm klem til alle sammen :-) PS, Jakob til venstre, Pio i midten og Johannes til høgre.

6 kommentarer:

  1. Det teppet blir jo riktig fint :)
    Skal snart begynne på mitt første jeg også :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Heisann,høres ut som en helt normal familie kveld.Alt blir ikke som planlagt men koselig allikevell. Teppet blir kjempe flott.Klem fra Anna.

    SvarSlett
  3. Flotte gutar og eit spennande teppe i kjømda..og ein god film - det vart no ein fin kveld av det :o)

    SvarSlett
  4. Herlig teppe. Ikke alltid det går som vi har planlagt nei. Men likevel er det greit å ha en plan. Lykke til med ferdigstillingen. Er spent på å se hva du bestemmer med kant rundt. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  5. Hei.
    Tre ting på en gang er det bare kvinnfolk som kan!Teppet ditt er kjempe fint,og med en bredere kant rundt kommer midtpartiet ditt bedre fram,god ide.Eg må sette i gang med å lage en løper som går i blått til vår datter som blir 20 i september,så da går nå søndagen til kos i ruskaveret.Quiltegleder/Margrethe Jåstad hilser

    SvarSlett
  6. Møte i idrettslaget no, og da skal lukkekanten legges til for hånd :-) Takk for koselige kommentarer.

    SvarSlett