søndag 21. august 2011

Hideaway i mål




















Her ser du teppet ferdig. Eg enda opp med å lage striper som var like breie som firkantene inni når eg skulle ha ramme. Videre blei bitene eg hadde for korte, sidan eg var litt ulur når eg laga firkantane til å ha inni. Men, da vart det slik at eg laga hjørneramme. Dvs at same stoffet går mot kvart sitt hjørne. Eg quilta det veldig enkelt med striper langs dei grønne stripene. Baksida er i stoffer fra samme serie. Eg liker det best når man kan kikke på baksida og ha eit behagelig synsinntrykk. No er det trening og badstu som står for tur. Ha ein fin søndagskveld :-)













3 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble... helt nydelige farger :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Teppet ble kjempefint. Behagelige farger å feste øynene på.

    SvarSlett